Dik Interieur

Dik Interieur was op zoek naar een verhoogde online bereikbaarheid en vroeg ons om een nieuwe website te bouwen & hun social media kanalen over te nemen. We dachten mee in de strategie, definieerden de doelgroep en schreven een marketing plan. Daarna bouwden we een website in de bestaande huisstijl van het bedrijf, gericht op het maken van een contactmoment met de klant.

 
 
  • We bouwden een website gericht op het overbrengen van USP’s en het maken van een afspraak

  • We kregen toegang tot de social media kanalen van Dik Interieur en werkten samen om passende content te posten op Facebook en Instagram

  • We dachten mee in de bedrijfsvoering van Dik Interieur, wie is de doelgroep en hoe kunnen we hen het best bereiken?

 
 

Elke week twee posts op social media om de doelgroep te bereiken

Vind- en Bereikbaarheid

Mond tot mond reclame is tegenwoordig niet genoeg meer. Online zichtbaarheid zorgt voor een extra funnel van potentiële klanten die je kunnen bereiken via bijvoorbeeld een contactformulier op een website.

De Dik Interieur website bouwden we op basis van een overzicht van de Diensten, voorgaande Projecten, Referenties en een duidelijke call-to-action: Contact

Doelgerichte Marketing

Zonder een strategie is het erg lastig om te bepalen waar energie in wordt gestoken en waar niet. Voor Dik Interieur betekende dit een opheldering van de doelgroep, de onderscheidende factoren als bedrijf (USP’s) en hoe deze twee elementen samensmelten in een strategie om de klant te bereiken.

We schreven een duidelijk marketing plan op basis van de input van Dik Interieur en creëerden een content planning voor social media platformen Instagram en Facebook.

Inmiddels zijn we maanden verder en een hoop nieuwe klanten rijker.

Genoeg gelezen?

Previous
Previous

Rebranding & Fashion Webshop

Next
Next

Videografie, Merchandise & Artwork