Stardust
Voor Stardust werden we gevraagd om rebranding en vernieuwing van hun verkoopkanalen. De vintage kledingwinkel uit Groningen was op zoek naar een nieuwe huisstijl en webshop om de doorloop van hun collecties te verbeteren. We maakten een nieuwe logo en huisstijl, bouwden een nieuwe webshop dat real-time in verbinding stond met de kassasystemen van hun winkel en maakten toffe content voor hun socials.
-
Op basis van ons introductiegesprek definieerden wij 3 kernwaarden en maakten wee een nieuw logo + een brandbook
-
Real-time verbinding tussen e-commerce en retail, een uitdaging maar niet onmogelijk. Resultaat: een toffe webshop in o.b.v. Lightspeed software
-
We schoten frisse content voor hun social media kanalen en website, allemaal in de nieuwe huisstijl
Bricks and Clicks
Online zichtbaarheid en verkoopkanalen zijn een must. Met alleen een winkel (bricks) bereik je tenslotte een stuk minder mensen in vergelijking met online (clicks).
De Stardust website bouwden we op Lightspeed, een veel gebruikte software dat vooral gebruikt wordt voor retail kassasystemen. Ideaal om een real-time synchronisatie te krijgen zodat voorraad niet dubbel verkocht wordt.
Bonus: Tijdens de Coronacrisis hielp de Stardust webshop om deel van hun omzet online op te vangen.