E-Win Trading Group

Voor groothandel in televisies, witgoed en huishoudelijke producten werden wij gevraagd om hun merk naar een volgend niveau te tillen. We maakten een nieuw logo, huisstijl en bouwden een website voor de zichtbaarheid van zakelijke klanten. Naast de website werden wij ook gevraagd om een B2B Portal te bouwen.

De portal dient als bestelplatform voor de zakelijke klanten die enkel met een goedgekeurde account prijzen kunnen inzien en op factuur kunnen bestellen. Aan de achterkant van de portal zorgden wij voor een integratie met zowel magazijn als logistieke afdelingen zodat orders de volgende dag al geleverd worden.

Scrol naar beneden om te kijken hoe we dit gemaakt hebben of:
Bekijk de website door hier te klikken.

 
 
  • Op basis van ons introductiegesprek definieerden wij 3 kernwaarden en maakten we een nieuw logo + een brandbook

  • We bouwden een website dat de kernwaardes van het merk vertegenwoordigen. Wij schoten alle content (foto en video) op de site en schreven alle teksten. We zorgden voor een Engelse vertaling en een hyperlink naar de portal.

  • We bouwden een portal waar klanten op basis van hun klantprofiel bepaalde producten en pricing in kunnen zien. Er kan op factuur besteld worden en deze wordt automatisch verstuurd naar de klant na het plaatsen van de bestelling.

 

We bouwden een strakke zakelijke website, compleet met eigen foto’s, videos en tekst.

Een website gericht op registratie van nieuwe klanten.

Alles op de E-Win website is gemaakt door ons, inclusief teksten, video’s en foto’s. De doelstelling van de website?
Nieuwe klanten werven voor hun zakelijke partnerprogramma.

Dit betekent een heldere uitleg van het concept, het vertrouwen winnen van (potentiële) klanten door duidelijke uitleg van processen en werkwijzen.

Uiteindelijk is de website gericht op conversie in de zin van registraties en clicks naar de zakelijke bestelportal.

Sinds het bestaan van de website levert het gemiddeld 25 nieuwe klanten aan per maand, een getal waar we trots op zijn.

Overzicht en orde.

Een groot assortiment is vaak onoverzichtelijk, helemaal op gebied van electronica. Daarom bouwden wij een uitgebreide filter in de webshop waar klanten kunnen kiezen op basis van hun (technische) voorkeuren.

Dit resulteert in een geordende webshop waar op merk, prijs, formaat, energieverbruik, aantal kookpitten en zelfs geluidsniveau geselecteerd kan worden.

Bonus: achter de filteroptie zit analytische software dat laat zien waar klanten vaak op filteren, zochten of klikken.

Genoeg gelezen?

Previous
Previous

Logo, Huisstijl & Webshop

Next
Next

Webshop, Foto- & Videografie